Damar yazılar


Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

*Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*SevmeyeNiyetLiysenİyiDüsünmelisin,AgLamayıÖgrenip GüLmeyi ßiLmeLisin,AskKumarGibidirDikkatEtmeLisin,Oynadığı nZar DeiLßiLmeLisin

*$izofrence yaş----- yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin...
.
*eğer intikam alabilseydim seni affederdim

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

*kendin kadar akLımdasın

*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.
ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

*Wedalaşırken Üzülmüş Gibi Tutma Ellerimi Acıyarak Kendine Dew Aynasında Degil Boy Aynasında Bi Bak!!!!!!

*Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:

*Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim

*kaLßin kadar konuş...!!!

*Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın

* senin içinde ßen ßitmiş oLsaydım ßenim içimde sen ya$ıyor oLmazdın...!!:

*AŞKMI DEDİN KARŞILIKSIZ O KİŞİNİN YANLIZLIĞIDIR YANLIZLIĞINDA YAŞATTIĞI DÜŞÜNCELERİ GİZLİ ARZULARIDIR BENCE…

*_Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_ßen!m_

*ikimizde $a$kınız göte geLdi a$kımız

*hiç onca kalabalığın içinde yanLız kaLdınmı

Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini …….

BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider… KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.

Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ,

uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

DéTayLAr AynaDir Fark’i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim

GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..

BéDéNim KaRanLikLara RuHum Sana Ait . .

HayaTi uÇurumLArDa Géçmiş Bir AdaMada MéZar oLaRak uçuRumun KéNari Yakisir. Unutma! ucurumun KéNArindada ÇiCékLéR YéTisir

kãrdãn ãdãmLãrIn SãLtãnãtI Güne$ görünCeye kãdãrdIr !

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé’Dé HéSap KiTap Yaparim !!

mútluluklâr dílêrím yêní âskındâ sên bêní dú$únmedên ya$amana bak sênín dêrtlerín varya benim yanımda ben onlarla ya$arIm sen keyfine bak !

Béş PaRa éDérmi VarLiğin. . YokLuğun BéNi aCitSİn aLéM af éTsin Séni BéN AfFétMéM NéRDé unuttuySan BéNi Orda KALL..

BéN YaSaDikÇa séN ÇıLdıRaCaKsin!!!

OmRomu OmRuNé NéFéSiMi NéFéSiNé KaTaYim GéL isMini DağLaRa TasLara YAzaYim GéLLL ..
Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟...

"Ne sen bir başkasından böyle bir aşk göreceksin ne de bir başkası benden..."

ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ..

•-->¢ạи¡м¡ ץoℓĐạ ьųℓĐųм

«« ẰگЌĮм گéήì گèυíУǿŕµм »»

Уąģ쵴Ļµ کǿќàĶĻąŕđá HàЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...

!!!...υğяαşмα вαвα уσяgυη...!!!

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

phichliq parayla olsa gene yapardıq

░║ HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ ║░

§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM..¡ ®

ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм
.
вιя єякєк єη çσк ѕєνgιℓιѕιηι, єη ιуι кαяıѕıηı, єη υzυη αηηєѕιηι ѕєνєямιş

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

ƒσяєωєя ℓσνє

ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

ℓσνє му s's..... ร๏๓єtเ๓єร א๏ย ђคשє t๏ ﻮเשє ยק รtђร ฬђเςђ คгє เ๓ק๏гtคภt Ŧ๏г א๏ย

''l๏שє เร ภ๏tђเภﻮ ฬђคt เt รєє๓ร'
Kaliteli Bir İçkiye, Yüksek Yaşam Standatlarına we Hayat sigortasına İhtiyacım war

Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!...

˙·٠٠•● Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok˙·٠٠•●

Aşk:cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet…

˙·٠٠•● ˙·٠٠•● BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR'ıM HaT SaFhAdA

˙·٠٠•● Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..˙·٠٠•●

Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir :}

Hersey Biter...Su Taşı,Güneş Suyu, Zaman Güneşi,Aşk Zamanı,Söz Aşkı,Ben Sözü..

Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız.Yeniden oturum açmak için buraya tıkla(ßunu deneyin Arkadaşlar çok eqlenceli oluyo

Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…

BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe f*ck yoU

˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠

.°•. °•. °•. °•. Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .•° .•° .•° .•°.

ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa

GeCeYe İnAt GüN AğArMaKtA,AğAcA İnAt DaL ÇoĞaLmAkTa,ÖlÜmE İnAt İnSaNlAr ArTmAkTa,BeNsE SaNa İnAt SeNi SeVmEkTeYiM,İnAt Bu Ya HePtE SeVeCeĞiM...

×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷

•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> .... «« .!!•?•??•?•

Bizi Unutmak İçin YeminLer Etmişsin,GözLerimiz GeLmiş AkLına Vazgeçmişsin,Bizden Habersiz Uzak DiyarLara Gitmişsin,BiLiyormusun SOSYETE KIZI Umrumda BiLe DeğiLsin...!!!

Artık GünLerim GünLerden Uzun,GeceLerim GeceLerden YaLnız.Seni Sevdiğimden Bu Yana Her Acıyı Tattım,Her çiLeyi Gördüm Hayatın Her CiLvesine aLıştım.YaLnız Senin YokLuğuna aLışamadım.Şimdi AnLıyorum..!!! Acıdan,Hasretten,Gözyaşından Başka Hiç Birşey Vermemişsin Bana.YıkıLan HayaLLerime,Yok oLan Geçmişime,KayboLan GeLeceğime... '' oTuRuP aĞLaDıM ÇoCuKLaR GiBi''...!!!

Akan GözyaşLarıma Seni Kattım Hoş Koksun Diye DaLımda Diken Gibi Battın Yüreğime Ama Ne Bir DamLa Kanım Aktı Ne de Canım Acıdı Ama Yüreğim Kin,Nefret,Kan Kustu Be GüLüm Açan GüLLerine DeğiL Uçup Giden KokuLarına Lanet oLsun.NeDiR !!! NeDiR uLaN NeDiR..!!! Senin Aşk Dediğin Şerefi iLLetin Gerçek Adı Nedir.Aşk Dedin Sana KaLbimi Verdim,Sevda Dedin Sana Yüreğimi Verdim. YeTMeDi YeTMeDi YeTMeDi.CaN DeSeYDiN oNuDa aLıRDıN BeNDeN..!!! Gözümü BiLe Kırpmazdım, ''LaNeT oLsun''...!!!

Ayağıma PrangaLar VuruLmuş OLsa BiLe NemLi BaLyaLarda Yürüyüşümüz Var Arkadaş.Ne DostLarım Arar Ne DüşmanLarım Sorar Kaderime TerkediLmiş Bedenim Var Arkadaş.Biz ÖyLe İnsanLarız Ki Kimimiz Park KöşeLerinde Kimimiz İse Hücre EvLerinde Yaşarız.ÇOK KONUŞMA GARDİYAN SANADA BİR ÜÇLÜ SARARIZ...!!!

Biz TOPKAPI'nın GeriLim Saçan SokakLarında Daha KaLem Tutmayı BiLmezken Esrar Sarmayı Adam Kesmeyi SaLLama Çekmeyi Öğrendik...Sevdik mi ALLah'ına Kadar Vurduk mu SaLLamayı Damarına Kadar...Şimdi Diyeceksin ki Lan Pİ$KOP@T Sen Sevmeyi Nerden Öğrendin...''Unutma ki KahpeLere Sevmeyi Biz Öğrettik...!!!

Bir Gece Vakti Ansızın Uykundan ÇığLıkLarLa Uyanacaksın,TeLefonda Benim Sesimi Duyduğunda ÇıLdıracaksın,Seni Yanıma Çağırdığımda Koşa Koşa GeLecek Yine Benim Göğsüme Başını Dayayıp Sabaha Kadar MışıL MışıL Uyuyacaksın,Sabaha Karşı Uyandığında Bir ELini Sağa Ötekini SoLa Atacaksın,Ama NafiLe Çünkü Bu Sefer $£R$£Rİ'ye ULaşamayacaksın,HatırLarmısın..?? Bir ZamanLar Sen Benim Aşkımı Sen Benim Sevgimi Sen Benim Yüreğimi Ataköy de Bir Kata,Tarabya da Bir Yata,Birde 5 Para Etmez Bir Cep Telefonuna Satıp Giderken Sana İki Çift Söz Söz SöyLemiştim,''Birgün Her Ne Pahasına OLursa OLsun Bende Senin Aşkının BedeLini Ödeyip Satın ALacam'' Demiştim,İşte O Gün GeLdi Çattı,GözLerini İyice Açtığında Baş Ucunda EfLatun Bir Zarf BuLacaksın,Yine HatırLa Sana İLk Aşk Mektubumu Sana İLk ''Seni Seviyorum''Diye EfLatun Bir Zarf içinde Yazıp Göndermiştim,O Zarfı ALdığında ''Aşkım,Canım,Erkeğim'' Demiştin,Şimdi İse O Zarfı Açtığında GözLerin FaL Taşı Gibi AçıLacak Yerinden Çıkacak Çünkü O Zarfın İçinde Senin Dün Geceki Aşkının BedeLi Yatıyor,Sen Benim GönLümde Sen Benim Gözümde 5 Kuruş BiLe Etmezsin Yaa Şimdi Hayatımdan Ebediyen Çıktın... ''SeNi ALLaH'a HaVaLe EDiYoRuM''...!!!

Duydum GüLüm EvLenmişsin Birde OğLun oLmuş.Ne Hikmetse GözLeri Aynı Benimkine Benziyormuş.Adınıda OğuLcan Koymuşsun.HatırLıyorum da Bir ZamanLar Bir OğLumuz,Bir Canımız oLsun İstemiştik.BeLki de Ondandır.Duydum Kızım Sen HaLa Bana DeLiLer Gibi Aşık,DeLiLer Gibi Tutkunmuşsun.Sen Beni HaLa DeLiLer Gibi Sever,DeLiLer Gibi ÖzLermişsin.Sen HaLa Bana Aşık oLsan Ne oLur,oLmasan Ne oLur.Seni Beni HaLa DeLi Gibi Sevsen Ne oLur,Sevmesen Ne oLur.Ben SeninLe Yaşarken Şunu AnLadım Kızım..!!! Senden Bana Ne Köy,Ne de Kasaba oLur.Sen Varya Sen..!! Hayatımda Tanıdığım En YaLan,En YıLan,En Sahtekar oLansın.Sen Varya Sen..!! uLan Akrep Kendine Sokan,uLan ÇıngırakLı YıLan.Sen Benim Ömrümü,Sen Benim Yüreğimi Tükettin.aLLah'ta Seni Tüketsin. Çünkü... ''TeRKeTTiM SeNi'' ...!!!!


KaLemimi Kıran Hakime DeğiL,KeLepçeyi Takan Askere DeğiL,Beni YakaLayan PoLise DeğiL,Dar Ağacına Asan CeLLada DeğiL ''Arayıpta Sormayan DostLarıma İsyanım''...

GüLün DikenLeriydi AvuçLarımı Kanatan Ardımda Bir Ömür YükLü RüzgarLar... Ne Zaman DoğruLupta Sevmeye KaLksam ''Ordu Gibi ÇoğaLıyor Önüme AyrıLıkLar''...

Bende Emanetti Sevdan Bir Armağan KabuL Ettim,İstemene Gerek Yoktu ''Zaten Geri Verecektim''...

Hayata Cezasını GüLüşünLe Ver KötüLükLükLerden YıkıLmadığını AnLasın.. Yaprak MisaLi DöküLsende BiLe Seni SevenLere Yeşer.. Kimse de Yoksa BiLe ''Benim Sevgim Herkese BedeL''...

Sevmek GüzeL Şey Kıymet BiLene Ver!! Ne Zor OL KırıL Nede Yumuşak oL EziL... Bir GüL Kadar SeviL Ve Benden Yana Çook SeviLdiğini BiL...!!!

Gün Batımında Ararken Seni,Gördüm YoLLarda Ayak İzLerini,AnLadım Faydasız Boşa GözyaşLarım, ''Terkedip Gitmiştin ZaLimce Beni''...!!!

Daha Kapıyı Açmadan AnLadım Kapıda Senin OLduğunu ÇaLışından Tanıdım Beni Terkettiğinde Bende BöyLe ÇaLmıştım Kapını... Bir Gece Vakti Ansızın TerkediLdin Dimi.!! Tıpkı Beni Terkettiğin Gibi.. Kahpece Sırtından VuruLdun Dimi..!!! Tıpkı Beni Vurduğun Gibi.. ''Dokunma Uzak Dur Benden.. Çek O Pis ELLerini..''...!!!

Bir RüzgarLık Ömrü OLan Ben DağLarda Bir Dumanım Bir Varmış Bir Yokmuş Gibi ''Farzet ki Ben Bir YaLanım''...!!!

Ortamsa Ortam DeLiLikse DeLiLik Bu ALemde ''TOPK@PI G£NÇLiK''...!!!

Benim Yüreğimde Batar Her Güneş,Benim Yüreğimde Yanar Her Ateş,Bu İsyanımı Hor Görme K@RD£$, ''Gidene AğLamak Benim Kaderim''...!!!

Bir KaranLık GeLiyor YokLuğunun Ardından,Ne Zaman Güneş Batsa Bu Son Gecem Diyorum,Bu Ne Bitmez AyrıLık BöyLe, ''Bu Ne Bitmez ÖzLem Diyorum''...!!!

Benim Kaderimde BinLerce ÇiLe Yorgun Bedenimi Taşır MechuLe Sevdiğim Sende Git.. Git GüLe GüLe..!!! ''Gidene AğLamak Benim Kaderim''...!!!

Bizi Bir ALLah Birde K@RD£$L£R!M!Z BiLsin ''Gerisi İL£RL£$!N''..!!!

Kara SevdaLıydım KimLe OLduysam İnkar Edecek Bir İnsan DeğiLim MutLaka HakLıydım Kimi Kırdıysam ''İçim Buruk Ama Pişman DeğiLim''...!!!

Hasret Yüreğimi BöyLe Yakınca,Umudu YoLLara BağLadım Yine,Resmimiz Karşımda Mahsun Bakınca, ''Bu Gece YağmurLa AğLadım Yine''...!!!

Ben S£R$£RiYiM..!! HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''...

BedduaLarımı Onda Bırakır SevapLarımı Yüreğimde SakLarım.. Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım...!!!

Sabıkası Yok BeLLi Suçu Aşık oLmak,Senin İçin SokakLarda Yatmak,Senin Niyetin Benden Uzak KaLmak,Yakıştımı Be GüLüm.. ''BiZi BöYLe ArKaDaN VuRMaK''...

CepLerim Esrar DoLu Gidiyorum Kumara,DünyaLarı Kaybettim GüLüşün 10 Numara,Bir Resmin Vardı Astım Duvara,Baktıkça Yapıştırıyorum Bir Cıgara...!!!

Sıgara Keyif Vermiyor,BaLLy Kafa Yapmıyor,Esrar'a Para Yetmiyor,Lan aLLah'sız Sensiz GünLer Geçmiyor...!!!

Giderken Bir Adres Bırakmadı mı,Gözünden Yaş Döküp AğLamadı mı,YaLvarırım SöyLeyin Bir BiLen Varmı,Nereye Gitti O Bana SöyLeyin...!!!

ÖzneLerime Karışmadan GirebiLeceksen CümLeLerime,Kirpik ÜçLarımı IsLatmadan GidebiLeceksen ve Göz BebekLerime Çocuğun Gibi BakabiLeceğine Söz Vereceksen... Şimdi Bütün YoLLarı ''oRoSPu eDeRiM aYaKLaRıNa''...!!!

ŞansızLık Peşimde DertLer SıraLı,GüLmedi TaLihim Bahtım KaraLı,Kavgam Var KaderLe KanLı BıçakLı,Vuracaksa Vursun Daha Ne oLsun...!!!

3 ÇarşafLa SarıLan Cıgaranın,Bir Bardak ÇayLa PatLayan Hapın,Yarım PipetLe ÇeKiLen Kokainin,Bir FoLyo iLe İçiLen Kovanın,İkiye BöLünüp YeniLen Mantarın,Eski Bir İğneyLe aLınan Eroinin DeğiL, ''BiZ ToPKaPıNıN MüPTeLaSıYıZ''...!!!

Dedim Ya GüzeLim.!! İşte Ben Buyum.Öz Ve Öz Garaj aLtı Çocuğuyum.Rakı,Şarap İçerim,Disko Dans BiLmem.Mini Etek Giydirip,MersedesLerde Gezdiremem.eLLerine Oje,GözLerine Sürme Çektiremem... Dedim Ya GüzeLim.!! İşte Ben Buyum.Bir Daha Beni Ararsan,iLk Adresim DeLi KanLıLar Caddesi Cebi DeLik Kıraathanesi,Eğer Orda Yoksam İkinci Adresim BeLLi ''BaYRaMPaŞa CeZaEVi''...!!!

Adım $£R$£Ri.!!! SokakLarda Büyüdüm Ben,KoLumda JiLet İzLeri,GönLümde DostLarımın Sevdası.Ben Hep SokakLarda Büyüdüm Kızım..!!! Senin Gibi Sıcak SobaLarda Isınıp,Sıcak YorganLara SarıLmadım.Herkesin Derdine Koşar Bu $£R$£Ri...!!!

Satmadık Dostumuzu,BiLdik Hasmımızı,Kapatmadık EskiLerden KaLmış Yaramızı,Akıtırız Kardeş Uğruna Kanımızı..!! BiLsinLer ki; ''KRaLLaR öLMeDeN BıRaKMaZ TaCıNı''...!!!

SöyLe SatıLık Aşkının Fiyatı Ne,SöyLe Değdimi ŞerefsizLiğine.Dünya Döndükçe Tek Gerçeğim Şu; ''SeNiN İçiN DıŞıN KaHPe''...

Bu KaLbimi Kör KuyuLara Atıpta Yüreğime PasLı ZincirLer Vurupta SürgünLere Göndermek KoLay DeğiLmi Yazık DeğiLmi Günah DeğiLmi Can,Beni Böyle Yarım Bırakıyorsun Ya YapayaLnız Darma Duman DuyguLarLa aLLah'ından da Korkun Yokmu SöyLe Sende Vur Düşmüşüm NasıL oLsa ZaLİM....

Severim BeLki DeLice Hem Hayatta Hem de öLünce Ama Bırakıp Gidersen ZaLimce Bende Seni Vururum K@HP£C£.

Bir Nefes Çektim CiqaradaN Sonkez Baktım HayaTa BitsiN artık HerSey Tmm GidiOrm ELveda Dünya

Bnden Sna Hediye Sevqi DoLu KaLbim DeLi DoLu Sevgm Eger Bna DöNerSn 1 Daha SarıLıp SeviOrum DerSen DünyaLar Bnm OLur Askm 1biLsen

0 yorum:

Yorum Gönder