Rock yazıları


++ grubu glam rock tarzına sokarız. placebo gibi bişey olur çıkarız ehauehau
son durock kara toprock
Rock dinlerm Metalde coşarım rapten anlamam cezayı tanımam
edepliydik dönüştük söz vermiştik ödeştik rocka laf yedirtmem çarşambaydı görüştük :) ayol biraz saçma ama :)
Sen korktukça sen kaçtıkça zorba da gelir üstüne
Dursun zaman dursun diyorsun da oyun değil ki yaşamak.
Bana hiç birşey söyleme ateş kül oldu içimde Yalan dostum aşk diye birşey yok,aşk dediğin üç günlük eğlence,bilemedin beş günsürsün kapılıp da sürünen çok
Çoban oldum gidiyorum yapayalnız bu diyardan Yolum uzun gör güzelim,vakit doldu ben gideyim küçük yaşta ağlar oldum fırtınamsın benim
Yok olup gitsem de sonumu bilsem,ölümü tatsam da yenilmem yine de senin için bütün zaferlerim
Bir ben anlar severim, gözlerinden öperim Altındaki arabayı , sat sonra görüşelim
Denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok,yağmura soyundumyavaş yavaş yağar diye damlalarda yüzmek gibisi yok.
Gömdün sandın gittiğinde.Bir demet çiçeğim bile yok.Toprak kaldım gittiğindeFiliz verdim de suyu yok
Git gideceksen bekleme farklı değilsin sen de
Hani benim hani benim hani benim olacaktın iki bahar önce okulun bitince bana varacaktın
kaybettim bugün kendimi hükümsüzdür

0 yorum:

Yorum Gönder