Romantik Duvar yazıları


Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim
Yeni bir aşk yeni bir iş Yine gülecek bir neden lazım =DArada bi kopmak lazım =P
Yoruldum artık ben de..Kışı özleyeceğim Kırılgan şeylerin evrenini..
Bittiğine ben de inandım geçte olsa sonundaEtrafımı saran bu soğuklukta ben de soğudum zamanla
Duygular dondu, gözyaşları dondu Geriye kalan göz kamaştırıcı bir beyazlıktı sadece
Dönüp manzaraya bakamayacak kadar yorgunluk bırakmıştı ben de..
Dipteyim, sondayım, depresyondayım Yalvarırım gel de kurtar..
Neden gözyaşlarım akıyor hala?
Sarın yok duşen sarı yapraklar var sadece..
Sonsuza kadar koşabilirdim Ama ne kadar uzağa gidebilirim aşkının yasını tutmadan?Olmaz böyle şey Yoksa rüya mı?
Tam mutlu oldum derken geldin s.tin Dünya'mıBen yine çok sevdim o yine gitti diğerleri gibi.
Sevgimle korkuturum!
Ne oluyor bana bea kapımın altından aşk mı sızıyor kalbimin içinde?!Ölümle yaşam arasındaki bir çizgide yaşıyorum ben Ne ölüyüm ne diri Tek bildiğim hayatın devam ettiği..
Birşey sevmeye değerse, ölmeye de değer mi?!şarap, çikolata, sigara kutla bu acı zaferi mum ışığındaBazen..ne yaparsan yap olmuyor bazen..Kalbini sev kırmızı giy, beni sev birşey giyme ehauehKorkarak yaşıyorum, hayatı seyrediyorum..
Ben böyle değildim ne zaman kayboldum? Rüzgarla dans ederdim ne zaman savruldum?!Bu sefer hayallerim birer birer intihar ediyor Bu sefer suçlu yok katil yok!..
SÖYLE YAGMUR CAMUR DEGMEDİ YÜREGİME ŞİMDİ BEN NERDEYIM SEN NERDE!!söyle ay dogmadan düşmesin yaş gözüme şimdi ben nerdeyim sen nerde? dışarda kar yagıyor benım içime yagmur aglama gözbebegım bıraz daha dur!!! yüregime basa basa içimden yar gıdıyor aglama gözbebegım bıraz daha durr!!!sevmek ne guzelmis aslinda unutmusken bu duygulari senle canlandi sevgi baharlarim iyiki geldin askim iyiki vrasin sevmenin guzelligine kanitsin simdi bana hayata inat kadere inat verligin hosgeldin?:Dgitme desemde sakin bakma arkana gelsende kalsanda fayda etmez varligin bu aska kirdik artik butun mutluluk kapilarini kirdik kalbimizi eskisi gibi olmaz istesekte birbirimizi git hadi git?
Romantizm denince akla ne gelir?kırmızı güller,mumlar,şarap,güzel ama sahte sözlerKişiden kişiye değişen romantizim:pahalı hediyelerdeniz kenarımum ışığında yemekşarap(ama illa kırmızı olacak beyaz olursa olmaz)kırmızı gül(nefret ederim)cıbıncıgıllı sözler ki hepsi yalan ve fasa fisodurişte toplumumuzun fasa fisoları..ßide şöle bi güzellik vardır ki ona ßayılıyorumEn zor anında sıkışmışsın abi suratın falan kıpkırmızı zorluyo bişi seni diyosun ki çıksada kurtulsam patlıcak gibi hissediyosun kendini ama o anda bile sevgilin aklına geliyosa tamadır ROMANTİZİM budur :D

0 yorum:

Yorum Gönder