Acımasız yazılar


Unutulduğunu sandığın her dakikam seni düşünmekle gecti yokluğunda,ne kadar istesemde arayamadım,istemediğini düşünerek.Sanki anlamsız olan her şey beni buldu sensiz.Benim icin mutluluğun anlamı sensin,sensiz mutluluk sensiz huzur olamaz inan.Dön ve bana hayat ver,ben bitmeden beni bul.Hic bir şey icin ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa"GÜZELİM...Asla unutulmadın..

SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÕRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))

Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim...bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim....şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM...onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim....

Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim...

Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin (......)

Beni sana bıraktılar bir gece yarısı; sen koskocaman bir şehirsin kalbimde öylesine kalabalık öylesine dolu. Kimi zaman depremkimi zaman selsin, istesen ilkbahar getirirsin sen birtanemsin. Duyguların çeşitbintürlü insan gibi herbiriyle tanışmak istesem ömrüm yetmeyecek diye korkarım, seni sokak sokak gezsem bitirmekten korkarım. Koskoca şehirde yalnızım. Ya beni bende bul hiç kaybetme, yada beni bırak kendi kendime kaybolup yokolayım

ESMERİM Hani o gün varya Arkana bile dönüp bakmadığın Çekip gittiğin o gün Beni yalnızlığa mahkum ettiğin O gün varya Canımdan bir parçanın Kopup gittiği o gün varya.... Yaşadıklarımızı, Elele tutuştuğumuz o ilk günü Seninle konustuğumuz o günü O yeri hatırlıyormusun bitanem Õzledim seni desem geri dön desem Bana geri gelirmisin ESMERİM...

yıldızlar suskun bu gece sessizlik var terk edilmiş bir sehir gibi yüzümü duvara her çevirişimde hayalin gelir gözüme hayaline sarılırım her gece gecelerimle aglarım sensizligime ayrılık sarkısı sesizce mırıldanır kulagıma suskunlugum sensizliktendir bu caresizce cırpınısım kirpiklerim yavasca ıslanır yanagımdan süzülür göz yaşlarım kalbime unutulmus siirler canlanır dilimde söylenmesi gereken türküler ve bir türkü misali yanlızlıgıma soylerim seni siirlerime okurum hayalinle avuturum yüregimi umutsuzluk sarar dört bir yanımı sensizlik acıtır deli gönlümü bukadar agırmıydı sevgiyi buyutmek sensizlik bukadar acımıydı seviyorum gülüm hep senle yasayacak yuregim seni bekliyecek gözlerim seviyorum gülüm kim nederse desin umrumda degil seviyorum herkese inat seni GÜLÜM....!!

sonunda bitti galiba görüyorum içimde can çekişmelerini duyuyorum sözlerin çok acıtıyor ölüyorum keşke baştan söyleseydin gidiyorum nasılsa koymaz sana biliyorum kalbime gömerim o zaman unutupta silerim o zaman alt tarafı aşk buda işte vazgeçilmez misin aman sanane ki ağlıyorsam deli gibi istiyorsam hala seni seviyorsam sanane anlamıyorsam yalanmış demek herşeyin bilemedim saklamışsın nefretini bilemedim olmayınca olmuyor sen sevemedin yazılmış kadere ayrılık silemedim alıştım zor olsada kabullendim kalbime gömerim o zaman unutupta silerim ozaman alt tarafı aşk buda işte vazgeçilmez misin aman sanane ki ağlıyorsan deli gibi istiyorsan hala seni seviyorsam sane anlamıyorsam...

Bilirmisin Bende Paylaşmak Nedir?Nefesin Kesilirse Al Canım Senindir!Gittiğin Yol Ucurumsa Sen geri dön BEBEĞİM...O İlk Adım benimdir...

vArLıĞıNlA BaŞlAyAn bİr gÜnüN YoKlUlUğUnLa bİtMeSiNe aLıŞaMaDıM aKlImDa oLdUğUnUn YArIsI KaDaR YaNıMdA OlSaYdIN HiÇ SeNsİz kAlmAzDıM....bİrtAnEMmMmmMmM

Sonunda bitti qaLiba qörüyorum... İçimde caN ÇekişmeLerİN Duyuyorum .. $özLeriN ÇoK acıtıyor öLüyOrUm ... Keşke baştan sözyLeseydin qidiyorum ... KaLbime qömerim o zaman , Unutupta qiderim o zaman , Alt tarafı a$k bu da işte , VazqeçiLmez misin aman .. Sana N ki ağLıyorsam , Deli qibi istiyorsam , HaLa seni seviyorsam SANANE ANLAMIYORSAN !! YaLanmış demek herşeyin biLemedim .. SakLamışsın nefretini qöremedim .. OLmayınca oLmuyor sen sevmedin ... YazıLmış kadere ayrıLıK siLemedim ... Alıştım zor oLsada kabuLLeNdim ....

sensizlik ölüm kadar acı varlıgın yasam kadar kutsal sen ise nefes kadar önem li canım kadar degerlisin

HAYATTA ONUNLA YAŞAYABİLECEĞİN BİRİYLE DEĞİL,ONSUZ YAŞAYAMAYACAĞIN BİRİYLE OL... GELİP BOŞLUK DOLDURANLARDAN DEĞİL GİTTİĞİNDE YERİ DOLMAYANLARDAN OLSUN....... OLUR MU? SENCE

gülmek senin bir tuutkun olsun bir gün aglarsan oda mutluluktan olsun kenardan ben geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim yol senin olsun bi sevgili bulmuşsun hayırlı olsun bitanede benim var haberin olsun

yüreğimde kuşlar havalandı karların düştüğü yerlere SEN GİTME......GeL.... yağ kar gibi beyaz düşlerime.....ZORLU SEVDAM

İNSANLARA İNSAN OLDUKLARI İÇİN DEGER VERİYORUM KALBİMDE YAŞAYAN (BURÇİN) SANA AŞIK OLDUGUM İÇİN DEGER VERİYORUM DOSTLUKLA BAŞLADI GALİBA AŞKLA BİTİCEK TABİ BU ARALAR AMCAMIN KIZI BENİM YERİME İKNA ETMEYE ÇALIŞIYOR NUMARASINI VERMESİ İÇİN UMARIM VERİR BURÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMM

bana okulda 1 saatin 60 dakika oldugunu ogrettiler 1 dakikanında 60 saniye oldugunu ama sensiz bir dakikanın sonsuza dek surdugunu ogretmediler askım........

seni sevmem için seni daha iyi tanımam lazım sana sevgimi belli etmek için beklemen lazım sevmek ölmekse benim ölmem lazım

ne dil yeter seni anlatmaya,ne göz kıyar sana bakmakaya,ne ellerim dayanır sana dokunmaya,ne kollarım uzanır sana sarılmaya,hiç ömür yeter mi? senınle beraber olmaya be gülüm!!!

Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim...bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim....şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM...onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim....
isterdimki benimle mutlu olalım acı hayatın içinde isterdimki acılarla boğuşalım hayata meydan okuyalım seninle..

Sen Beni Mutluluklarımı Başlattın Bir Süre Sonra Acılarımı Çoğalttın.

Sen Bir güLsün Sen koklamak istedim benim olmanı istedim dikenlerinle hayatımı aldın canımı acıttın.

Acı oLan Kaderimde mutLu Olmak istedim Sevgisiz yüreğimde bir ışık olursun diye bekledim.

sen ne kadar zalim olursan Olur Acıtsanda Yüreğimi Seviyorum Seni.

Acı Sözler Söylesende suratıma Bu Kalp Senin başkası Olmaz Bundan Sonra.

Acılar içinde geçsede ömrüm seni sevmiş bu deLi Gönlüm..

Acı Çekiyorum gecenin Soğuk Havasında Acı Sözlerinle ısınıyorum Senden Mahrum SersefiL odamda..

Unutulduğunu sandığın her dakikam seni düşünmekle gecti yokluğunda,ne kadar istesemde arayamadım,istemediğini düşünerek.Sanki anlamsız olan her şey beni buldu sensiz.Benim icin mutluluğun anlamı sensin,sensiz mutluluk sensiz huzur olamaz inan.Dön ve bana hayat ver,ben bitmeden beni bul.Hic bir şey icin ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa"GÜZELİM...Asla unutulmadın..

SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))

Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa İmzayı Atan Kalemin Rengidir."İnsanın Kendisi"

Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim...bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim....şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM...onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim....

Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim...

Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin

En uzun gecen yasımı tuttugun gun olacak sabahlara kadar aglıyacaksın pısman olacaksın ama elınde sana verdıgım kırmızı gulden baska hıc bır seyın olmıyacak

Her ne kadar bu hayatta hep yalnız kalmıs olsakta,sevdigimiz bizi sırtımızdan vursa da,yıkılmayız ve hep ayaktayız.her darbede yıkılmak degil zorluklar karsısında ayakta kalabilmektir yasamak.unutmayın ki agaclar ayakta ÖlÜr....!!!!

Ben küçücük bir bebektim sen kocaman bir sevda... ben senin ellerinde büyüdüm sen benim yüreğimde...

Sevmeye niyetliysen iyi düşünmelisin ağlamayı öğrenip gülmeyi bilmelisin aşk bir kumar gibidir çok dikkat etmelisin oynadığın zar değil duygularındır iyi bilmelisin!!

Gönüller birdir vucutlar ayri olsada yasananlar güzeldir mazide kalsada umrumda degil dünyalar yikilsada biz sevdigimizi unutmayiz o bizi unutsada

Dünü düşünüyorum dün geçti yarına umut varmı? gençliğede güvenmem ölenler hep ihtiyarmı !!!!

Acı Sözler

Her genç delikanlının bir sevgilisi olabilir ama, Her genç kızın bir delikanlı sevgilisi olamaz...!!!

Sen benden ayrılmaya karar verecek kadar küçüldüysen Ben senin uğrunda ölümü göze alacak kadar büyüdüm demektir...

Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız...

Arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğü yaşadınmı kahpesine ibnesine kurşun yağdırdınmı hiç bir garibanın elinden tutupta kadere rest çektinmi dinle cicikız dinle sen sosyetenin cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudum dağılmış çenemle zulamda cıgaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü bekliyordum...

FİRARİ SAATLERİN ARDINDAN GELEN İSYANKAR SOKAKLARIN TÖVBEKAR COCUKLARIYIZ BİZ SEVDİĞİMİZ İÇİN YASAR DOSTUMUZ İÇİN ÖLÜRÜZ VEDE HİÇBİR ZAMAN HİÇ BİR YERDE HİÇ KİMSEYE HESAP VERMEYİZ

Her agladiginda gözlerinden akan her damlanin kalbimi vuran kursun oldugunu düsün,aglarken cok aglamada o kursunlar beni öldürmesin

Biz sevgiliye çiçek verenlerden değil, arkadaşa can verenlerdeniz. biz feleğin çemberinden geçmiş alemci gençleriz...

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir...

ÖLmek için sebebim Yoq AmA yasamaq İçİNdE SINIRDAYIM

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz Kalmazdım

Sen geceyi bana bela ettin...Bense sana olan herşeye lanet ettim...

HerkeZ ELine Bi SALLama aLıp BeN BaBayIm Dİyo DELiKanLıyIm DiYo............................. AMa hiç KiMse ŞuNu UntMasın Her DeliKanLının Bir DeliKanLısı WarDır

Wefasıs kullardan vefa bekleme kıymetsis bir kula satarlar seni!..

Kaldırımları üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım gelene biz On adım Gittik.. Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolay mı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolay mı be Güzelim sevilmeden sevmeK

Dilden sevmesini bilmeyiz bazıları gibi değiliz sevdik mi yürekten ölümüne severiz farkımız tarzımız ....... Serserisiyiz

HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim!'

CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim

Yol sen olsan yorulmadan yürürüm. Rüya sen olsan hep uyurum. Gece sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesi m sen olsan şimdi ÖLÜRÜM!

Ya tam severim yada tek kalemde silerim tarihi ben yazdım tarihdende ben silerim

bendeki aşk ateşi cehennemi kiskandirir.

ben sön sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur senin gibi şerefsizlere kahpeler çokturrr

ben seninle toğrağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri toğrağa hep yanlız göndüm.

İstersem bir adamı beyde yaparım, paşada. ve istersem bir adama dünyayı zindanda ederim. Biz nabza göre şerbet verenlerdeniz. Laf kulağıma gelirse, laf getirenin kulağını keser, lafı çıkartana yediririm..

Kiymet bilmeyen kalbe sevgim haram,yolunu bekleyip gelmeyene yazıklar, sevdim deyipte aldatana lanet,beni sonsuza kadar sevene bu canim kurban olsun!!!

Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar

ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR’ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz,

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun

Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez...

tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.

Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmaz

Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz.

Eğer bir gün ağLaman gerekirse başını dik tut ki:GözyaşLarın seni ağLatan kişi kadar aLçaLmasın

Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar.

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.

Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.

0 yorum:

Yorum Gönder