Komik yazılar




-kalbini sev kırmızı giy, beni sev üzerine hiç bişey giyme :)
-Kahveyi pişir dursun Koy fincana durunsun Bizi böyle edenler Sol böğründen vurulsun!
-Seninde saçına kuşlar sıçacak Seninde götüne karlar yağacak Elbette kalbine biri sokacak beni anacaksın günün birinde..ehaeu
-Ev arıyorum ev arkadaşı arayanlara duyurulur =D
-Yalnızım, yalnızız, yalnızlıklar elimde değil...
-Dokuz parmağımla klavyede yazıom bir parmağımla burnumu karıştırıom ehaeuehe...
-Çocuğumun adını mafya koydum artık mafya babasıyım ehe
-Gözünüz aydın,yılların emektarı tosun emekliye ayrıldı.
-Buraya çöp döken eşşek olsun.
-Buraya çöp dökenin kafasına eşşek osursun.
-Dökün lan çöpleri buraya şerefsizler.
-Buraya çöp atan yanında anasınıda getirsin.
-zortttt...... gülme lan beyinsiz.
-Bu duvarda çalışma vardır izin almadan bakanların anasını...
-Sana 5000 kere soyledim abartmayı bırak diye
-"samsundan da düştük tütüne, koyayım semra nın koca ..üne"
-Arabaların önündeki çocuklar kazaya sebep olur, arkasındaki kazalar da çocuğa.
-"kiralık kurban bulunur."
-Seni sevdimde ne oldu , efes pilsen zengin oldu!!
-Cırcır oldum!!(iyi de bundan bize ne ki ya)
-tanrı öldü ADOLF HİTLER-------------ADOLF HİTLER öldü tanrı :D
-Evet beyler dolduruşa geldik inebiliriz.
- Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu !
- Hiçbir önyargım yok, bütün insanlardan nefret ediyorum o kadar..
- İçerken araba kullanmayın. Bir yere çarparsanız biranız dökülür, ziyan olur...
-İşi olmayan giremez çünkü içerde yeterince işsiz var...
- İthal kotlar kapış kapış, ne jeans milletiz yahu.
-Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi!
- Kız o kadar kekemeydi ki "ben senin bildiğin kızlardan değilim" diyene kadar bildiğimiz kızlardan oldu...
- Lütfen pisuara izmarit atmayın! Biz sizin kül tablanıza işiyoz mu..?
- Öğrenci aşık olursa dersleri balayına çıkar...
- Paraya para demezdi, çünkü "r" leri söyleyemezdi.
- Sabrın sonu resettir..
- Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.
- Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor...
- Türküm,doğruyum,çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...
- Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!
- Bilmemek ayıp değildir, yeter ki bilmediğini çaktırma..!
- Delikanlı Pokemon toptan çıkmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder