Grup Meyan şarkı sözleri


Meyan - Yaratmak Dert Dert Değil Tanrı İçin
Kalbimde bir sancı kaldı,
Çıkar kopsun yüreğimden at bir yere...

Kalbimde bir sancı kaldı,
Çıkar kopsun yüreğimden at bir yere...

Kendimden kopmuş neyleyim,
Acımaz ki benim bedenim...
Elinden olsun son nefesim...
Yaratmak dert değil tanrı için...
Sen iste ölürüm senin için...

Gölgeni bıraktım arkamdan geldi...
Benim her şeyim senmişsin sana anlattım...

Kendimden kopmuş neyleyim,
Acımaz ki benim bedenim...
Elinden olsun son nefesim...
Yaratmak dert değil tanrı için...
Sen iste ölürüm senin için...

Meyan - Utandırdın
Ah ne kadar istedim gelmeni
Seninle ömür eskitmeyi
Gel artık sen yanıma biraz

Utandırdın beni soğuklaştım
Buz kesti etin bedenimden
Körpe dünyanda ben olamazdım
Girdiğim alemde sen yapamazdın

Ah ne kadar istedim gelmeni
Seninle ömür eskitmeyi
Gel artık sen yanıma biraz

Utandırdın beni soğuklaştım
Buz kesti etin bedenimden
Körpe dünyanda ben olamazdım
Girdiğim alemde sen yapamazdın

HANİ BİR KERE DÜŞMÜŞTÜM YA
Olmadi gittiğinden beri,
Olmadı yaşanmadi.
Bir mutlu saniye görmedi gözlerim
Özledim çok özledim.

Hani bir kere düşmüştüm ya
Parçalanmıştı yüreğim
Hani sen toplamiştın ya
Peki şimdi nerdesin

Peki neden sevmedin
Suçum neydi bilemedim.
Çektin gittin
Ağlıyorum çaresizim.

Meyan - Mavi Mavi
Yıllardır bir özlemdi
Yanıp durdu bağrımda
Tam ümidi kesmişken
Onu gördüm karşımda

Mavi mavi masmavi
Gözleri boncuk mavi
Bir gördüm aşık oldum
Şu gelen kimin yarıi

Hayat denen bu yolda
Yürürken adım adım
Mutluluğu ararken
Birden ona rastladım

Mavi mavi masmavi
Gözleri boncuk mavi
Bir gördüm aşık oldum
Şu gelen kimin yari

Meyan - Haram Geceler
Aklım başımda değil ki
Sebebini bilmiyorum
Bize nazar deydi inan
Adım gibi biliyorum

Yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum

Yanıyorum, yanıyorum
Ah yanıyorum, yanıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum
Yar yine bana haram geceler
Senin için ağlıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder